Villkor för att byta deltagare
Anmälan till Satahanka-lägret är bindande. Om du har anmält dig men av någon anledning inte kan delta kan du hitta en en annan deltagare som ersätter dig och tar din plats. Dessa villkor gäller då:
- Byte av deltagare kan göras fram till och med 15.5.2025.
- För deltagarbyten gäller dessa villkor. Genom att anmäla dig till evenemanget har du accepterat villkoren för anmälan, deltagande och avbokning av evenemanget, inklusive villkoren för byte av deltagare.
- Du är själv ansvarig för att skaffa en ersättande deltagare och ordna anmälningsavgiften med den nya deltagaren på det sätt ni önskar. Finlands Scouter kommer inte att skicka en ny faktura till den ersättande deltagaren eller återbetala avgiften till den ursprungliga deltagaren.
- Den nya deltagaren måste uppfylla samma villkor som påverkar priset som den ursprungliga deltagaren. Den nya deltagaren ska alltså ingå i samma avgiftskategori och tid/längd på lägret som du.
- Byte av deltagare måste göras senast 15.5.2025. Efter detta datum kan inga ytterligare byten göras.
- Innan ett byte kan göras måste den ursprungliga deltagarens anmälningsavgift vara registrerad som betald i Finlands Scouters system.
Instruktioner för att göra ett byte av deltagare
- Byten kan göras fram till 15.5.2025.
- Din deltagaravgift måste vara betald till Finlands Scouter innan ett byte kan göras. Du och din ersättare är ansvariga för att hantera betalningen mellan er med varandra på det sätt ni önskar. Finlands Scouter kommer inte att skicka en faktura till den ersättande deltagaren, återbetala den ursprungliga deltagaren eller ta ansvara för byten. Vi rekommenderar att ni väljer ett betalningssätt mellan varandra där köparen och betalaren är identifierade (t.ex. Mobile Pay, Pivo eller Siirto).
- En ursprunglig deltagare som överlåter sin plats åt någon annan fyller i det här formuläret senast den 15 maj 2025.
- Den person som tar över en annan deltagares plats ska fylla i det här formuläret senast den 15 maj 2025.
- Du kommer att få ett e-postmeddelande med bekräftelse på att bytet har lyckats, eller ytterligare frågor om bytet, senast den 31 maj.
- De uppgifter som lämnas på formulären förs in i scoutregistret Kuksa. Uppgifterna raderas inom tre månader efter evenemanget. Läs mer om behandling av personuppgifter inom scoutingen på Finlands Scouters webbplats. (LINKKI)