Olet täällä

Partio selkokielellä

Jos tarvitset tukea partiossa vamman,
sairauden tai muun syyn takia,
voit tulla sisupartioon.
Sisupartiossa on paljon ohjaajia auttamassa.

Suomessa on 450 sisupartiolaista.
Sisupartiota harrastetaan eri puolilla Suomea.

Sisupartion tavoite on opettaa erilaisia elämisen taitoja.
Toiminta on samanlaista
kuin tavallisessa partioryhmässä.
Sisupartiossa jokaisen partiolaisen
henkilökohtaiset rajoitteet otetaan huomioon.

Sisupartiolaisella voi olla mukanaan avustaja.
Avustajan kanssa voi harrastaa tavallisessa partioryhmässä.
Erilaisten partiolaisten yhdessä harrastaminen
opettaa tärkeitä sosiaalisia taitoja.

Liity partioon

Paina alla olevaa linkkiä.
Sieltä avautuu partiohaku.
Kirjoita lokeroon asuinpaikkasi
ja paina painiketta Etsi.

Sivu näyttää asuinpaikkaasi
lähellä olevat lippukunnat.
Lippukunta on paikka,
jossa voit harrastaa partiota.

Valitse lippukunnista itsellesi sopivin
ja paina kohtaa Liity jäseneksi.
Kirjoita nimesi ja tietosi
liittymislomakkeeseen.

Etsi lähin lippukuntasi.

Kuva: Markus Perko