Netta Hautamäki on aloittanut markkinointisuunnittelijana

Netta Hautamäki on aloittanut tammikuussa Suomen Partiolaisten uutena markkinointisuunnittelijana pääkaupunkiseudulla.

Netta Hautamäki on valmistunut matkailu- ja palveluliiketoiminnan Restonomiksi Jyväskylän ammattikorkeakoulusta vuonna 2020. Hän on tehnyt tapahtumatuotannon sosiaalista mediaa sekä markkinointia mm. Hamina Tattoo sotilasmusiikkifestivaalissa, järjestötoiminnassa Nuori Yrittäjyys ry:ssä sekä Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijakunta JAMKO:ssa. Ennen uravaihdosta Partiolle, Netta toimi matkailukoordinaattorina Cursor oy:lla Visit Kotka-Hamina -tiimissä, jossa keskeisempiä työtehtäviä oli koulutusten suunnittelu ja markkinointi alueen matkailuyrittäjille.

Netalla tulee työssään olemaan päävastuu piirin somekanavista, sisältösuunnittelusta, sisällöntuotannosta ja analytiikasta. Hän tulee myös suunnittelemaan, toteuttamaan ja raportoimaan alueellisesti toteutettuja markkinointikampanjoita sekä vaikuttajamarkkinointiprojekteja. Lisäksi Netta tukee piirin viestinnän ja markkinoinnin luottamushenkilöitä ja vapaaehtoisia työssään.

”Olen super iloinen uudesta positiostani Suomen Partiolaisilla. Odotan innolla yhteistyötä luottamushenkilöiden ja muiden vapaaehtoisten kanssa. Some ja markkinointi ovat jatkuvasti kehittyviä käsitteitä, joten tässä työssä oppii varmasti joka päivä uutta, niin työntekijänä kuin vapaaehtoisenakin, ja se jos jokin on hienoa!”