Partion jäsenpalvelut kesällä

Partion jäsenpalvelu palvelee pitkin kesää suurleiri Kajoon asti, muutamia katkoksia lukuun ottamatta. Palveluajoissa on kesäaikaan poikkeuksia. Normaalit palveluaukiolot jatkuvat 8.8. alkaen.

Jäsenpalvelun puhelin on auki tavalliseen tapaan ma-ti sekä to-pe klo 10-15 viikoilla 23, 24, 27 ja 28.

Juhannusviikolla (viikko 25) jäsenpalvelu on avoinna maanantaina 20. ja tiistaina 21.6. klo 10-15. Jäsenpalvelu on suljettu 22.-29.6. Juhannuksen jälkeisellä viikolla (26) jäsenpalvelu on avoinna torstaina 30.6. ja perjantaina 1.7. klo 10-15.

Jäsenpalvelun tavoitat:
Puhelimitse (09) 8865 1100
Sähköpostitse palvelu@partio.fi
Chat-palvelussa partio.fi-osoitteessa tai jätä yhteydenottopyyntö sivulla www.partio.fi/asiakaspalvelu.

Kaikki poikkeukset palveluajoissa löytyvät nettisivulta!

Partioasemalla päivystyksiä keskiviikkoisin

Partioaseman aulassa on päivystys tiettyinä keskiviikkoina: 15.6., 6.7, 13.7, 27.7. ja 3.8.

Ohjeita palvelutarpeisiin

Jäsenlaskutus ja partiosta eroaminen: Jos asiasi koskee jäsenlaskutusta tai partiosta eroamista, tee muutos itse asiointipalvelussa tai ota yhteyttä omaan lippukuntaan. Jäsenmaksuja ei laskuteta välillä 29.6.-1.8. Katso alta tarkemmat ohjeet jäsenasioiden hoitamiseen.

Häiriötilanteet: Mahdolliset partion sähköisiä palveluita koskevat häiriötiedotteet löytyvät osoitteesta www.partio.fi/partiolaiselle/apua-ja-ohjeita/jasenpalvelu/viat-ja-hairiot/.

Median yhteydenotot: Median yhteydenotot ja akuutit viestintäasiat läpi kesän: viestintä- ja markkinointipäällikkö Anna Koroma-Mikkola puh. 045 625 2045. Suurleiri Kajo palvelee median edustajia sähköpostilla: kajonmedia@partio.fi

Suurin osa työntekijöistä on lomalla heinäkuun. Henkilökunnan loma-ajat löytyvät osoitteesta www.partio.fi/yhteystiedot.

Aurinkoista kesää!

Ohjeita jäsenasioiden hoitamiseen

Partiosta eroaminen: Helpoin tapa erota partiosta on hakemalla eroa asiointipalvelussa, jolloin tieto menee myös suoraan lippukuntaan. Eroa-painike löytyy jäsenen tiedoista, jäsenyystiedot-välilehdeltä. Jäsenyyden voi päättää lippukunnan jäsenrekisterinhoitaja, lippukunnanjohtaja tai sihteeri. Jäsenyys ei pääty itsestään, vaikka laskun jättää maksamatta, vaan asiasta on aina ilmoitettava. Ohjeita asiointipalvelun käyttöön: https://www.partio.fi/partiolaiselle/apua-ja-ohjeita/partiorekisteri-kuksa/partion-asiointipalvelu/

Partiolaisen huoltaja: Jokaisella alaikäisellä partiolaisella tulisi olla merkattuna huoltaja jäsenen omiin tietoihin. Asiointipalvelussa huoltaja voi esimerkiksi muuttaa yhteystietoja, ilmoittaa huollettavansa tapahtumiin ja tarkastella laskuja. Huoltajan lisääminen on lippukunnan tehtävä, mikäli huoltaja ei ole rekisteröinyt itseään asiointipalvelun kautta. Katso lisätietoja: partio.fi/kuksaohje 

Jäsenyyden päättäminen: Lippukunnan tehtävänä on päättää jäseniensä jäsenyydet viipymättä heidän sitä pyytäessään. Jäsenyys ei pääty itsestään, vaikka laskun jättää maksamatta. Jos jäsentä ei ole poistettu rekisteristä, lähtee hänelle useampi muistutuslasku. Tästä syntyy paitsi kuluja järjestölle myös pahaa mieltä henkilölle, joka on ilmoittanut haluavansa päättää jäsenyyden. Ohjeita partiorekisteri Kuksan käyttöön löytyy osoitteesta www.partio.fi/kuksaohje.