Patricia Puhakka on aloittanut markkinoinnin suunnittelijana

Patricia Puhakka on aloittanut toukokuun alussa markkinoinnin suunnittelijan tehtävissä Suomen Partiolaisilla. Hänen päävastuisiinsa kuuluvat partion valtakunnallinen digitaalinen markkinointi sekä verkkosivupalvelut.

Patricia Puhakka

Patricia vastaa Suomen Partiolaisten digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta sekä partion verkkosivukokonaisuuden ja digipalveluiden ylläpidosta ja kehittämisestä. Patricia siirtyy uuteen tehtävään alueellisesta viestinnän ja markkinoinnin suunnittelijan tehtävästä, jossa vastasi Järvi-Suomen ja Etelä-Karjalan piirien viestinnästä sekä osin valtakunnallisista tehtävistä. Patricia oli aiemmassa työtehtävässään mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa osaa partion markkinointikampanjoita sekä valtakunnallisten sosiaalisen median kanavien sisältöjä. Nyt uusissa tehtävissä päävastuu markkinointikampanjoista kokonaisuudessaan siirtyy hänelle.

Koulutukseltaan Patricia on filosofian maisteri pääaineenaan suomen kieli. Partiotyön ohessa hän on lisäksi opiskellut digitaalista markkinointia. Partiotöissä Patricia on ollut pian kaksi vuotta. Ennen partiotöitä hän on työskennellyt muun muassa freelancerina oppimateriaalikustantamoissa.

”Tahdon uudessa roolissani päästä yhä vahvemmin tekemään partiosta kaikille saavutettavan ja houkuttelevan harrastuksen”, Patricia pohtii.