Partion asiakaspalvelu

Suomen Partiolaiset tarjoaa palveluja partiolaisille ja heidän huoltajilleen, partion vapaaehtoisille sekä partiolippukunnille, partiopiireille ja muille partioyhdistyksille.

Suomen Partiolaisten asiakaspalvelu auttaa sinua jäsenyyteen, jäsenmaksuihin ja digitaalisiin palveluihin liittyvissä kysymyksissäsi. Oma partiolippukuntasi ja -piirisi palvelevat sinua myös.

Asiakaspalvelutiedotteet

Suomen Partiolaisten infon numero ja rekisteripalvelut ovat kiinni 22.6.-31.7.2018. Office 365 -asiakaspalvelu (sposti@partio.fi) tarkistetaan kesäaikana muutaman kerran. Henkilöstön loma-ajat ja muut palveluohjeet voi tarkistaa täältä

Tutustu ensin seuraavien sivujen ohjeisiin

Jäsentietojen päivittäminen

Omat tiedot voi päivittää itse partiorekisteri Kuksassa. Alaikäisen jäsenen tietoja päivittää tämän huoltaja. Jos et pääse kirjautumaan Kuksaan tai tarvitset apua muissa Kuksaan liittyvissä asioissa, voit ottaa yhteyttä rekisteri@partio.fi.

Chat-palvelu

Suomen Partiolaisten chat-palvelu auttaa arkisin klo 10.00-15.00. Jos palvelu on ruuhkautunut tai palvelu ei ole käytettävissä, voit jättää yhteydenottopyynnön. Huomaa, ettei chat-palvelussa anneta henkilötietoja, vaan nämä pyynnöt tulee tehdä kirjallisesti joko oheisella lomakkeella tieto- ja dokumenttipyyntönä tai sähköpostitse rekisteri@partio.fi.

Suomen Partiolaisten henkilöstön yhteystiedot ja Partioaseman aukioloajat.

Palaute ja yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella. Palautteesi tai pyyntösi käsitellään mahdollisimman pian. Tavoitteena on vastata sinulle saman tai viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Palaute ja yhteydenottopyyntö

    Valitse, haluatko meidän vastaavan sinulle sähköpostitse vai puhelimitse. Vastaamme mielellämme myös yleiseen palautteeseen niin halutessasi. Valitse myös tällöin, miten haluat meidän olevan sinuun yhteydessä. Tarkistathan, että sähköpostiosoitteesi ja/tai matkapuhelinnumerosi on oikein.

Yläkuva: Anna Enbuske